X Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih

Izlet presenečenja

photobucket.com

Celotna zgodba se prične s prisrčnim darilnim listkom. Pisalo je » Izlet presenečenja«, termin od 25.1.2017 do 30.1.2017. Seveda sem pomislila na neko slovensko destinacijo, kjer bi si s fantom privoščila oddih. Do zadnjega trenutka nisem vedela kam se odpravljava. Ko je napočil čas, sem za neznano destinacijo z veseljem spakirala kovček in sva šla. Sledilo je prvo presenečenje, ki zame za začetek ni moglo biti lepše. Aleš je predlagal, da greva najprej na obisk k Nejcu in Katji, če se že pač peljeva v to smer. Naših srečanj se zmeraj zelo veselim, zato je bil to popoln začetek najinega »izleta«. Prispeva v Ljubljano, kjer sva najprej presenetila Katjo, ki najinega obiska sploh ni pričakovala. Potem je pogovor nanesel na temo kam se odpravljava. Sledi trenutek, ki mu na Štajerskem rečemo, da te vrže na rit. Aleš tako sproščeno reče: »Midva greva v Madrid (jaz na riti), Nejc pa pripomni: »Katja ti pa spakiraj, ker midva greva z njima« (Katja na riti). Medtem, ko dojemava kaj sva ravnokar slišali, je pozvonilo na vratih. Pridruži se nam še naš peti član skupine Matej, ki je pri pripravi presenečenja za naju s Katjo pridno sodeloval. Tako je nastala druščina, ki smo jo poimenovali Fantastičnih 5. Vznemirjenje je poskrbelo, da nam nočna vožnja do letališča sploh ni bila problem. S Katjo seveda še vedno nisva mogli verjeti, da bova zjutraj že v Madridu. Pot je potekala kot so fantje načrtovali in lahko smo si že privoščili zajtrk sredi Madrida. Neprecenljivo. Po tem jutru pa se je res dan poznal.

Polni pričakovanja se prvi dan odpravimo na stadion Santiago Bernabeu. V eni od pisarn so nas namreč čakale karte za športne dogodke, ki smo jih obiskali. Preden smo se odpravili na potovanje nam je naš predsednik Mare podal napotke, katero pisarno naj poiščemo in točno na katero osebo se naj obrnemo, da nam preda karte. Kuverte neprecenljive vrednosti za nas, smo brez problemov dobili. Ob tej priložnosti bi se vsi člani skupine radi zahvalili našemu predsedniku Maretu, za vso pomoč in ves njegov vložen trud. Z njegovo pomočjo je bilo vsekakor lažje urediti vse potrebno za obisk tekem. V tistem trenutku se nama je s Katjo posvetilo, da je tudi on pomagal pri pripravi presenečenja za naju, tako da še enkrat velik HVALA!!

Ker smo v skupini bili sami pridni jedci, je sledilo okrepčilo. Privoščili smo si pojedino v restavraciji Realcafé Bernabéu, ki se nahaja v sklopu stadiona. Bili smo prijetno presenečeni nad okusno hrano in tudi nad cenami. Oči se niso mogle nagledati prelepega razgleda na igrišče našega ljubega kluba. Vsi smo se strinjali, da kavice ne moremo popiti na lepšem mestu. Pričakovanje nedeljske tekme se je dvignilo na najvišjo raven.

photobucket.com photobucket.com

Napolnjeni z novo energijo smo nadaljevali z ogledom stadiona. Čeprav na ogledu nismo bili prvič, nas je ponovno povsem navdušil in prevzel muzej, ki je vsekakor vreden svojega ogleda. Ob izjemnih novostih, ki so jih uvedli odkar smo bili zadnjič na ogledu, nam je zastajal dih. Ko smo nadaljevali ogled ob igrišču, sedli na klop rezervnih igralcev in se ozrli okrog, je srce spet začelo močneje razbijati, zaradi občutkov in pričakovanja nedeljske tekme.

Napočil je trenutek za naš prvi športni dogodek. Navdušeni smo se odpravili na petkovo košarkaško tekmo med Real Madridom in EA7-Emporio Armani Milanom. Dvorana WiZink center (Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid) je prečudovita, vzdušje pa je bilo enkratno. Ko smo vstopili nas je takoj očaral naš Luka Dončić, ki se je ravnokar ogreval. Tudi po tem ko smo v živo bili priča njegovemu talentu, nismo našli zadostne mere ponosa na tega mladega fanta, ki dela tako rekoč čudeže. Tekma nam je bila zelo všeč. Bilo je napeto vzdušje, enkratno navijanje in na koncu je ekipa Real Madrida zabeležila novo zmago. Ne morem opisati občutka, ko je zabil naš Luka in na noge dvignil celo dvorano. Imeli smo to srečo, da je v nasprotni ekipi igral tudi Zoran Dragič, tako da smo lahko v živo spremljali kar dva naša odlična igralca. Nepozabna izkušnja.

Komaj smo uspeli prespati eno super izkušnjo in že smo naslednji dan bili del druge. V soboto smo se odpravili na tekmo Castille, torej druge ekipe Real Madrida proti Gerniki, na stadion Alfreda Di Stefano. Spet se je izkazal naš Mare. Uredil nam je namreč prevoz z madridskimi uradnimi navijaškimi skupinami Real Madrida. Dogovor je bil, da se dobimo pri stadionu Santiago Bernabeu in nas tam pobere avtobus. Polni pričakovanja zaradi poti v neznano in rahlo zaskrbljeni kateri avtobus med mnogimi bo pravi, smo se ustavili na dogovorjenem mestu. Potem je nekako vse potekalo samo od sebe. Pobral nas je avtobus poln navijačev in tukaj se začne spet nova nepozabna izkušnja.

photobucket.com photobucket.com photobucket.com

Na poti do stadiona Alfredo Di Stefano smo navezali stike z navijači. Bili smo deležni neverjetnega občudovanja z njihove strani, da se tako potrudimo za Real Madrid, da pripotujemo k njim in da tako navijamo. Zelo lepo so nas sprejeli in na tekmi smo navijali kar z njimi. Tekma se je končala z remijem, tako da se tudi zaradi rezultata nismo vračali razočarani. Na poti nazaj proti Santiagu Bernabeu smo z navijači sklenili dogovor, da se naslednji dan spet srečamo na nedeljski tekmi Real Madrid – Real Sociedad. Za nas se je zelo potrudil Hector Riviero Garcia za kar se mu zelo zahvaljujemo. Poleg koristnih nasvetov glede njihove odlične kulinarike, bivanja v Madridu in druženja z nami po tekmi, nam je uredil tudi nakup njihovih navijaških puloverjev, ki so nam bili zelo všeč. Obljubil je, da ga lahko kontaktiramo tudi ob našem naslednjem obisku Madrida in da se tega zelo veseli. Lepo je videti kako šport povezuje ljudi ne glede na to od kod prihajajo.

photobucket.com

Naslednji dan je napočil za nas vse najbolj pomemben dan v tednu. Nedelja in tekma Real Madrid – Real Sociedad. Že zjutraj je bil utrip srca močnejši, čutilo se je razburjenje in komaj smo čakali na večer. Dan smo preživeli lahkotno, uživali v edinstveni kulinariki, ampak misel nam je vedno uhajala na tekmo zvečer. Končno si oblečemo drese, ovijemo se v tople šale in se odpravimo proti stadionu. Na ulicah so že bili zbrani navijači, vzdušje je že bilo napeto. Po kratkem postanku na ulici, se odpravimo poiskat svoje sedeže. Takrat pa doživimo enkratno presenečenje. Naši sedeži so bili vrhunski. Sedeli smo v 2. vrsti in pogled na igrišče in igralce je bil edinstven. Začetek tekme je bil zelo napet. Nasprotniki so bili nevarni. Vzdušje na stadionu je bilo sprva dokaj umirjeno, dokler ni ekipa Real Madrida povedla z golom Kovačiča. Od tega trenutka naprej je bilo na stadionu enkratno. Navijanje se je stopnjevalo vse do konca tekme. Končni rezultat 3:0 nas je pospremil nasmejane iz stadiona in nas navdihnil za nadaljevanje večera.

photobucket.com photobucket.com photobucket.com

Po tekmi smo se odpravili v bar Koki, kjer se srečujejo navijači Reala. Spet smo se srečali s Hectorjem in drugimi navijači ter prijateljsko ob pivu pokomentirali tekmo. Nadaljevali smo druženje pozno v noč, nato pa smo se žal morali posloviti, ker nas je že naslednji dan čakala pot domov.

photobucket.com

Celotna izkušnja je bila neverjetna. Svoj čar je dobila predvsem zato, ker je vse skupaj bilo nepozabno presenečenje. Hvala Aleš in Nejc!!!

Bili smo tako dobra skupina Fantastičnih 5 (Aleš, Nejc, Matej, Katja, Brigita), da upam da še kdaj ponovimo. Super je bilo. Hvala vsem.

Reportažo s tekme Lige Endesa, Real Madridom 94-89 EA7-Emporio Armani Milan (27.01.2017), 2. Division B Gropu II, Real Madrid Castilla 0-0 Gernika (28.01.2017) in La Lige, Real Madrid 3-0 Real Sociedad (29.01.2017) je napisala Brigita Golnar. Foto Aleš Reberc.