X Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih

Real Madrid je vodilno ime na socialnih omrežjih

Real Madrid ima uradni profil na Facebooku, na Twitterju, poleg tega pa ima tudi svoj uradni YouTube kanal. S temi novimi socialnimi orodji je Real Madrid vsakodnevno neposredno povezavo z 19. milijoni ljudi po vsem svetu. Real Madrid je tako postal klub, ki je najbolj priljubljen na socialnih omrežjih med športnimi ekipami po vsem svetu, glede na podatke in statistične študije, ki jih je objavila spletna stran FameCount.com.

S skoraj 17. milijoni podpornikov na Facebooku, skoraj 2. milijonoma na Twitterju in skoraj 37,5 milijoni ogledov YouTube kanala, ima Real Madrid 53,76 % priljubljenost, kar pomeni, da ima kraljevi klub največ vpliva med športnimi ekipami na popularnih socialnih omrežjih in klub, ki mu najhitreje raste podpora na Facebooku po celem svetu. Poleg tega je s skoraj 2. milijonoma “sledilcev” na Twitterju, s čimer je klub, ki mu najbolj sledijo na tem socialnem omrežju v Evropi.

Tudi igralci Real Madrida niso daleč zadaj, kar kaže na to, da so že pravi strokovnjaki socialnih omrežji. Najbolj očiten primer tega je Cristiano Ronaldo, ki je postal najbolj priljubljen športnik na svetu, potem ko mu na Facebooku sledi že več kot 31 milijonv ljudi, poleg tega pa ima že več kot tri milijone privržencev na Twitterju in še štiri in pol milijona ogledov na svojem YouTube kanalu. Med športniki je na drugem mestu priljubljenosti Ricardo Kaka, ki ima nekaj več kot 10 milijonov podpornikov na Facebooku in skoraj 5 milijonov na Twitterju.