X Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih

Želja vsakega pravega navijača

imgur.com

Vedno je bila moja želja, da bi obiskal Madrid in seveda trdnjavo, kjer domuje največji nogometni klub, ki obstaja na svetu, REAL MADRID. Za Real sem se začel zanimati nekje leta 1996-1997 (pri 8 letih). Navdušil me je Roberto Carlos, ki je še dandanes eden izmed mojih idolov. Letos januarja se mi je uresničila želja, saj mi je za moj 30. rojstni dan punca podarila 1 teden plačanega Madrida. Letalska karta in seveda hotel. Moje delo je bilo samo, da kontaktiram predsednika vseh predsednikov KLUBA NAVIJAČEV REAL MADRID SLOVENIJA (PEÑA MADRIDISTA ESLOVENIA) Marka Sotoška in njegovo desno roko Mitja Muzeka, če mi lahko priskrbita 3 karte za tekmo REAL MADRID : ATLETIC BILBAO. Čim bližje igrišču, karte so bile odobrene.

Pot se je začela v nedeljo popoldan 15.4.2018 iz Ljubljane. GO OPTI nas je odpeljal na letališče Orio al Serio international airport Bergamo. Iz Bergama pa letalo v Madrid. V ponedeljek zjutraj smo prispeli v Madrid in se namestili v hotelu. Lahko povem, da imajo zelo dobre povezave javnega prometa, posebej podzemna železnica. Raziskovanje mesta se je začelo Kot prvo smo si šli ogledat nov stadion ATLETICO MADRIDA, Wanda Metropolitano. Zelo lep stadion in moderno dizajniran. Ampak kaj več o tem stadionu naj govorijo navijači Atletica, kar pa jaz zagotovo nisem.

Prišel je dan, torek, težko pričakovan dan. Dvig kart in seveda ogled stadiona Santiago Bernabeu. Odpravili smo se proti stadionu, ki je v centru mesta. Od zunaj se mi je zdel prava trdnjava, zelo lep in mogočen. Krasil ga je znak. Znak ponosa in mogočnosti. V pisarni smo dvignili karte za jutrišnjo tekmo in se napotili k ogledu stadiona. Pred linico za prodajo vstopnic za ogled stadiona je bila kar precejšna kolona.

imgur.com imgur.com

Pričel se je ogled stadiona, za navijača nekaj posebnega. Ogled tribun, igrišča, sedežev rezervne postave, slačilnic, tušev in seveda znameniti hodnik po katerem pridejo igralci na igrišče. Predvsem nas je navdušila notranjost, kjer so razstavljeni vsi pokali in dosežki igralcev in seveda 12 velikih in največ vrednih pokalov ob osvojitvi lige prvakov.

Sreda, vrhunec. Tekma je bila na sporedu ob 21:30 uri, zato smo večinoma dneva raziskovali mesto in kupovali po licenčnih trgovinah REAL MADRIDA, katerih je v mestu kar veliko. Cel dan sem nestrpno pričakoval postavo za tekmo in upal, da bodo igrali vsi najboljši. Ob 19:30 uri smo bili pred stadionom, kar je bilo 2 uri pred tekmo. Navijači so se že zbirali. Želeli smo, da najhitreje pridemo na tribune. Malce se nam je zdelo vse skupaj predolgo, ampak nato so le odprli vrata za vstop. Množica navijačev je vstopila. Postava je bila objavljena, igrajo zvezde. RONALDO, KROOS, MODRIČ, ASSENSIO, MARCELO, RAMOS…! Sam nisem pričakoval toliko navijačev, saj je tekma bila v sredo zvečer in seveda je bilo prvenstvo žal že odločeno. Kljub temu nas je bilo okoli 60.000 navijačev. Hitro smo poiskali sedeže ter se zazrli na igrišče. Pogled pa enkraten, čisto ob njem.

imgur.com

Gledali smo kako so se igralcih obeh ekip segrevali, nakar je ob 21:30 uri seveda sledila himna. Hala Madrid y Nada Mas! Ko slišiš kaj takšnega na takšem stadionu je, kot da bi dobil injekcijo adrenalina. Pričela se je tekma. Igralci Reala so se trudili, ampak igra ni bila najboljša, bilo je kar nekaj priložnosti, a žoga vendar ni želela v gol. Sledil je šok, Atletico Bilbao je povedel. Pa ne danes, sem si mislil, pridem vas gledat in prosim, ne me razočarati. Ampak smo verjeli, da bomo videli vsaj en gol v mreži Atletica. Tekma se je bližala koncu, Real je vse bolj napadal…in takrat udarec Modriča…Ronaldo se dotakne žoge in GOOOOOLLLL…ves stadion v zrak in spet himna. Igralci pa hitro po žogo, saj se je tekma bližala h koncu. Žal jim ni več uspelo zadeti. Nič hudega, nismo izgubili, gol smo videli, občutili in slišali vibracije ob vzkliku množice. Vzdušje je bilo enkratno.

Ostale dneve smo porabili za ogled mesta in znamenitosti. Madrid si bom zapomnil za zmeraj, bil sem prvič in seveda ne zadnjič! Še bom obiskal to mesto in seveda ta stadion. Dom največjega in najboljšega kluba na svetu!

Zahvaljujem se Klubu navijačev Real Madrid Slovenija, posebej pa Marku Sotošku in Mitji Muzeku, da sta mi omogočila karte in seveda za dober pogled na igrišče. Ni mi žal in mi nikoli ne bo, da sem postal član tega društva.

Hala Madrid.

Reportažo s tekme La Lige, Real Madrid 1 – 1 Athletic Bilbo (18.04.2018, stadion Santago Bernabeu) je napisal Domen Pehan.