X Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih

Real Madrid ostaja najvrednejša nogometna znamka na svetu

Real Madrid je že drugo leto zapored najvrednejša nogometna blagovna znamka na svetu, kaže poročilo podjetje Brand Finance. Vrednost blagovne znamke Real Madrida je ocenjena na 1.419 milijard evrov in vodi v lestvici najvrednejših blagovnih znamk pred Barcelono (1.413 milijard €), Manchester Unitedom (1.315 milijard €), Liverpoolom (1.262 milijard €) in Manchester Cityjem (1.124 milijard €), kot je zapisano v poročilu, ki vključuje 50 najvrednejših nogometnih klubov na svetu.

Brand Finance v svoji analizi poudarja, da je “Real Madrid še naprej najmočnejša blagovna znamka v svetovnem nogometu. Rezultati pa še kažejo, da bo prihodnost še boljša, potem ko je Real letos osvojil La Ligo”. Po drugi strani svetovalno podjetje poudarja, da je klub “razširil svojo komercialno ponudbo z uvedbo inovativne blagovne znamke Real Madrid Next, katere cilj je sodelovati s tehnološko usmerjenimi novoustanovljenimi podjetji. Real Madrid dobro izkorišča tudi družbena omrežja za povečanje udeležbe svojih oboževalcev in z ustvarjanjem plačljivih storitev Madridista Nation.”

Lestvica najvrednejših nogometnih znamk v letu 2020:

MESTO KLUB MILIJARD €

1 Real Madrid 1,419

2 FC Barcelona 1,413

3 Manchester United 1,315

4 Liverpool 1,262

5 Manchester City 1,124

6 Bayern Munich 1,056

7 PSG 967

8 Chelsea 949

9 Tottenham 784

10 Arsenal 719