X Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih

Praznični Madrid in zmaga Reala

Punca se je za moj rojstni dan odločila, da mi kupi karte za ogled ene izmed tekem Real Madrida. Skupaj sva nato izbrala katero tekmo bi si ogledala in odločila sva se, da si bova ogledala tekmo lige prvakov med Real Madridom proti Napolijem.

In prišel je petek, 24. november, ko sva se ob 1.00 zjutraj z Go Optijem odpeljala proti letališču Marco Polo v Benetkah. Vzleteli smo ob 6.30 in prišli v Madrid okoli 9. ure. Najin prvi dan sva preživela v centru mesta in si ga malo ogledala, ter obujala spomine na najin prvi obisk Madrida pred približno 4. leti.

Drugi dan (sobota) sva se odločila, da si ogledava park Evropa v mestu Torrejón, malo izven mesta Madrid. Pokriva površino 233.000 kvadratnih metrov in ima 17 replik znamenitosti iz večjih evropskih mest. Med njimi so Brandenburška vrata, grško gledališče, stolp Belem, vodnjak Trevi, Eifflov stolp in most Tower. Na voljo so tudi piknik prostori, restavracije in različne aktivnosti za vso družino, kot so med drugim zip wire, čolnarjenje po jezeru, lokostrelstvo, trampolini in laser tag labirint. Vstop je prost. Bilo je res zanimivo in priporočava ogled.

Tretji dan (nedelja) sva se odpravila na ogled živalskega vrta. Znotraj je več kot 4000 živali in 500 različnih vrst. Park se razprostira na 22 hektarih. Najdete lahko vse od velikih pand, koal, velike afriške živali in tudi veliki morski akvarij. Za ogled celega parka sva porabila več kot 4 ure.

Četrti dan (ponedeljek) sva odšla na sprehod v Retiro park. Po sprehodu in ogledu parka, sva si ogledala še Kraljevo palačo. Našla sva tudi zelo zanimiv lokal, kjer sprva stopiš v trgovino, na strehi pa je lokal, ki je skoraj ves v cvetju, saj so vse stene prepletene z rožami. Lokal se imenuje Secret Rooftop Garden.

Peti dan (torek) sva si ogledala botanični park Real Jardin Botanico. Znotraj vrta se nahaja kar 5.500 vrst živih rastlin. Nato sva se malo sprehajala po mestu in nakupila spominke.

In končno je prišel šesti dan (sreda), dan tekme. Zjutraj sva odšla v mesto in si ogledala muzej Ikono. Imajo 15 različnih sob, ki so skupek različnih svetov, kjer prideš v stik z edinstvenimi vonji, barvami in dotiki. V sobah boste naleteli na ogromen bazen z žogicami, edini notranji bambusov park v Evropi, dež iz konfetov in freske, ki so jih naslikali lokalni umetniki, kot je na primer Ricardo Cavolo. Nato sva se odločila, da pred tekmo še nekaj pojeva. Po kosilu sva odšla v hotel, se opremila z navijaškimi rekviziti in počasi odšla do metroja, ki naju je peljal do Santiago Bernabéu. Ko sva prišla do stadiona, sva na stojnici kupila še navijaški šal in kapo za mojo punco, nato pa se odpravila na stadion. Najini sedeži so bili za golom, na severni tribuni a zelo blizu igrišča, zato je bil pogled nanj enkraten. Vzdušje na stadionu je bilo fantastično in tudi sama tekma ni razočarala, saj smo videli kar 6 zadetkov, od tega je 4 zabil Real in tako zmagal s 4:2 in si zagotovil prvo mesto v njihovi skupini lige prvakov.

Naslednje dni v Madridu sva preživela sproščeno in si ogledovala mesto. Najin povratek v Slovenijo je bil v soboto in tako sva zapustila hotel, se odpravila na hitro kosilo in potem takoj na letališče, kjer smo poleteli nazaj proti Benetkam in od tam s avtomobilom do Slovenije.

Celotno potovanje je bilo izjemno in Madrid v svoji božični okrasitvi res ni razočaral. Tekma, ki je bila glavni razlog, zakaj sva sploh prišla v Španijo, je bila odlična in Santiago Bernabéu v svoji novi podobi izgleda še bolje kot prej. Čimprej se želim spet vrniti in ponovno občutiti to navdušenje, ko stopiš na Santiago Bernabéu in skupaj z vsemi navijači zapoješ himno.